Az ambrzia egy nem mindennapi tel a Sims 3-ban, amit csak nem mindennapi simek tudnak elkszteni. Elfogyasztsa utn a sim kort jelz csk visszall a korcsoport kezdetre, de korcsoportvlts nem rhet el vele (azaz ids simbl nem tud felntt simet csinlni).
Az elksztshez szksges egy receptknyv, amit a knyvesboltban lehet megvsrolni egy tekintlyes sszegrt. Hogy ezt a receptet simed megtanulhassa, 10-es szint fzsi jrtassg szksges.
Hozzvalk: 1 darab kampechal s egy darab letgymlcs. A kampechalat 10-es szint horgszati jrtassggal (vagy alacsonyabb szinten nagy szerencsvel) lehet kifogni a temetben lev tbl jfltl hajnali 5-ig. letgymlcst legalbb 7-es szint kertszeti jrtassggal nevelhetsz. Magjt a vros eldugottabb rszein tallhatod meg a fldn, mint ismeretlen mag. A tudomny karrier s a kertszeti jrtassg lehetsgeknt is hozzjuthatsz.
Ha mindez megvan, nincs ms htra, mint elkszteni. Brmelyik napszakban elkszthet a htre kattintva. Elksztse utn brmelyik sim elfogyaszthatja, nem csak a ksztje, gy rokonokat, bartokat is megfiatalthatsz.
Van azonban az ambrzinak egy nagyon klnleges tulajdonsga, ami valban okot ad arra, hogy isteninek nevezzk ezt az telt: a szellemeket letre kelthetjk vele. |